منوی اصلی
موضوعات وبلاگ
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
نويسندگان
درباره

رهبر عزیزم: چه ساده لوح اند انان که میپندارند من عکس تورا به دیوار خانه اویخته ام. درحالی که نمیدانند دیوارهای خانه ام را به عکس تو اویخته ام...
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها

در کلام امام خامنه‌ای:
 
چه زمانی تایر انسان در میرود؟!
 
 انس با قرآن و تدبر در قرآن، همچنین تدبر در ادعیه‏ ی مأثوره‏ای که اعتبار دارد- مثل صحیفه‏ ی سجادیه و بسیاری از دعاها- در تعمیق معرفت دینی خیلی نقش دارد. تعمیق معرفت دینی خیلی مهم است. یک‏وقت یک کسی همین‏طور روی احساسات، در نماز جماعت هم ممکن است شرکت کند، در اعتکاف هم شرکت کند، در مجلس عزای حسینی هم شرکت کند، در فلان تظاهرات دینی هم شرکت کند، اما این معرفت در عمق جان او وجود نداشته باشد؛ لذا سر یک پیچی، سر یک دست‏اندازی، یکهو می‏بینید که از جا در می‏رود؛ این به خاطر این است. ما نظائرش را زیاد دیدیم. توی همین مجموعه‏ های انقلاب، اوائل انقلاب کسانی بودند که از ماها که ریش داشتیم و عمامه داشتیم و این‏ها، به نظر می‏رسید که این‏ها متدین ‏تر و مقیدتر و پابندتر و نسبت به دین متعصب ‏ترند؛ بعد یک ‏وقت- همان طوری که عرض کردم- یک دست‏ اندازی پیش آمد، یکهو دیدیم تایرش در رفت! خوب، پیداست که چفت‏ و بست محکمی نداشته. بنابراین تعمیق معرفت دینی، خیلی مهم است؛ انس با معارف اسلامی، خیلی مهم است.
این هم یک بخش کار فرهنگی است که باید ترویج شود. این‏ها متولی می‏خواهد، متولی‏اش هم شمائید؛ هیچ‏کس دیگر نیست. یعنی شما مدیران و رؤسای گروه‏های تحقیقی، متولی این کار هستید. این کار را نمی‏شود به شکل اداری درست کرد و مثلًا تزریق کرد به یک مرکز علمی و محیط علمی؛ این را باید بنشینید برایش فکر کنید؛ این‏ها خیلی مهم است.
بیانات در دیدار وزیر علوم و استادان دانشگاه تهران‌1388/11/13




برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  , 

                                                   

 

 

**بسم الله الرحمن الرحیم **

سلام بر لب تشنه ات یا حسین (ع) .فرا رسیدن ماه محرم ماه پیروزی

خون بر شمشیر رو به اقا امام زمان (ع) و نائب برحقش امام خامنه ای

تسلیت می گویم.

 

 

 

 

 

 

 




برچسب ها :

موضوع :
اخبار , اطلاعیه ها ,  , 
 
بيانيه  منتشر شده كه به امضاي 36 نفر از زندانيان جريان فتنه در سايت‌هاي اين  جريان منتشر شده است، پروژه "تلفيق فشارها" با هدف ايجاد فضا براي جريان  فتنه و تحميل اين جريان به نظام را لو داد.

به ادامه مطلب بروید...




برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  , 
[تصویر: acf1c5b.jpg]

گروه وکلای آمریکایی می گویند هرچند نوشابه های شیرین تری به بازار می آیند

ولی آگاه باشید که جان انسانها را می‌خورید.

لطفا به ادامه مطلب بروید...




برچسب ها :

موضوع :
دشمن شناسی،فراماسونری و جوامع مخفی،یهود شناسی و صهیونیسم , اخبار , عکس و خبر ,  , 

 

«از نهر تا بحر»امام خامنه ای ، «از نیل تا فرات» صهیونیستها را غرق کرد
 
 
احتمالاً بسیاری از مسلمانان و مردم ایران نمی‌دانند که منظور از دو خط آبی بالا و پایین پرچم نحس اسرائیل غاصب، دو رود نیل و فرات است و صهیونیست‌ها به شکل سمبولیک و نمادین، محدوده جغرافیایی حکومت خیالی خود را مشخص می‌نمایند. طرح "از نهر تا بحر" رهبر معظم انقلاب که محدوده جغرافیایی کل فلسطین را شامل می‌شود و از "نهر رود اردن تا دریای مدیترانه" را در بر می‌گیرد نفی صریح، آشکار و زیبای طرح شکست خورده از نیل تا فرات صهیونیست‌هاست
 
 

مشروح در ادامه مطلب...




برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  , 

 

رهبر معظم انقلاب در اجلاس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین:
 
هرطرحی برای تقسیم فلسطین‌ مردود است/ موشک‌های ایران به هنگام تهدید عمل می‌کنند

 

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: فلسطین، فلسطینِ « از نهر تا بحر » است ، نه حتی یک وجب کمتر؛ و هر طرحی برای تقسیم فلطسین یکسره مردود است.
 
مشروح سخنان مقام معظم رهبری را در ادامه مطلب بخوانید

 

 

 




برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  , 

آيت الله مصباح يزدي تأکيد کرد: در پايبندي به ولايت فقيه مراتبي وجود دارد، نبايد توقع داشته باشيم همه در يك سطح باشند و اگر با كسي اختلاف سليقه داريم، نبايد او را طرد كنيم.

 

 آيت الله مصباح يزدي در ديدار عليرضا زاكاني، دبيركل و تعدادي از اعضاي شوراي مركزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با بيان اينكه كساني كه در مكتب امام تربيت شده اند و از آموزه هاي امام استفاده كرده اند به مساله همكاري توجه دارند، اظهار داشت: اگر با كسي اختلاف سليقه داريم، نبايد موجب شود او را طرد كنيم.

بقیه در ادامه مطلب...




برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  , 
زخمي ها رو از سالن به سوي هواپيما مي آوردم ، يهو شنيدم يكي از پاسداران كه ظاهرآ مسئول بقيه بود ، خطاب به يكي از اعضاي گروه تخليه گفت : " چيسي " را يادتون نره ... ". با شنيدن نام "چيسي " پيش خودم گفتم حتمآ يكي از خانم هاي گزارشگر ، تركش خورده
 
 

آن چه خواهید خواند خاطره ای است لطیف از یکی از براردان نیرئوی هوایی ارتش که سوابق درخشانی در سال های دفاع مقدس به نام خود ثبت نموده است. کاپیتان مدرسی ، امروز با کهولت سن و بیماری های ناشی از ضعف جسمانی خود دست و پنجه نرم می کند اما هنوز طبع لطیف و شوخ  خود را حفظ کرده است.

 

 

 

 

برای خواندن ای خاطره بسیار جالب، به ادامه مطلب بروید




برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  , 

دکتر احمدي‌نژاد در آستانه سفر به آمريکا به خبرنگار زن آمريکايي شبکه ان.بي.سي اجازه داد تا از يک روز کامل از زندگي خصوصي و کاری وي گزارشی مستند گونه تهيه کند.

 

 

 

 

 

برای خواندن بقیه خبر و دانلود فیلم به ادامه مطلب بروید...




برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  , 
پروردگارا! به حرمت محمد و آل محمد، این فرزند خلف اسلام و این مرد رزمنده مسلمان را به سلامت به اهلش برگردان»
 

این بخشی از خطبه‌های نماز جمعه تهران در 17 مرداد 1359 (روز جهاني قدس) به امامت آیت‌الله خامنه‌ای است كه دغدغه ایشان و میلیون‌ها مسلمان در ایران و جهان را نسبت به سرنوشت امام ربوده شده شیعیان لبنان نشان می‌دهد: «در اينجا لازم است من اشاره بكنم به عزيز گمشده مسلمانان جنوب لبنان یعنی امام موسای صدر كه به وسیله ایادی دشمن بزرگ و امپریالیست‌ها و عمال و مزدورانشان ربوده شده است. من در این روز جمعه، روز جمعه آخر ماه رمضان با این دهان روزه و با این اجتماع عظيمی كه شما دارید و در این جوّ تقدس و صفا و قدس و معنویت دعا می‌كنم: پروردگارا! به حرمت محمد(ص) و آل محمد(ع)، این فرزند خلف اسلام و این مرد رزمنده مسلمان را به سلامت به اهلش برگردان»

 

بقیه در ادامه مطلب...




برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  , 

دولت کریمه، دولت صاحب الزمان، دولت عشق،بوی رجایی و... همه و همه مواردی بود که باعث می شد تا زمانی که شخص آقای احمدی نژاد در دیدارهای مردمی حضور می یافت از سوی مردم با شعار «صلی علی محمد بوی رجایی آمد» و «صلی علی محمد یاور رهبر آمد» استقبال شود.
 
 
بقیه در ادامه مطلب...



برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  , 

رهبر انقلاب در دیدار خبرگان :كوتاه آمدن از اصول انحراف است نه انعطاف؛مفهوم دقیق مردمسالاری دینی برای ملت های منطقه تبین شود

حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: نباید به خاطر فشارهای سیاسی ـ تبلیغاتی دشمنان قسم خورده اسلام و ایران، در هیچ مسئله‌ای، از اصول و مبانی کوتاه آمد و در چارچوب‌های غربی حرکت کرد چرا که این مسئله انحراف است نه انعطاف.

 

مشروح بیانات مقام معظم رهبری را در ادامه مطلب بخوانید...




برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  , 

 

آنجلینا جولی در راستای اقدامات دیپلماسی مشاهیر آمریکا، به منظور نشان دادن چهره ای صلح طلب از آمریکا، از مراکز جهانی خیریه متخصص در خنثی‌سازی مین بازدید کرد.

 

 

ادامه مطلب را ببینید...




برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  , 

قربانی گرفتن سریال ماه رمضان
خانواده مهدی که به تقلید از سریال" پنج کیلومتر تا بهشت" خودکشی کرده؛ قصد شکایت از صدا و سیما دارند با اهدای اعضای بدن فرزندشان موافقت کردند.

 

 

 

متن کامل خبر در ادامه مطلب...




برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  , 

 در پی انتشار گزارش کمیته تحقیق سازمان ملل درباره حمله ارتش رژیم صهیونیستی به کشتی حامل امدادرسانان ترکیه به مردم غزه ،بار دیگر فضای تنش به روابط دو طرف حاکم شده است به گونه ای که ترکیه از سفیر رژیم صهیونیستی خواسته است خاک این کشور را ترک کند و در عین حال روابط و همکاری های نظامی خود را با این رژیم به حالت تعلیق در آورده است.

 

 

شرح کامل در ادامه مطلب...




برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  , 

 

 

طلای برج میلاد مس شد!!

شهرداری تهران عرضه بستنی طلای 400 هزارتومانی در رستوران گردان برج میلاد را متوقف کرد.

 

ادامه مطلب یادتون نره!


 

 




برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  , 

برخی منابع خبری از احتمال استعفاء یا برکناری اسفندیار رحیم مشایی پیش از آغاز چهارمین دور سفرهای استانی هیات دولت خبر می دهند.

 

 

متن کامل خبر در ادامه مطلب...




برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  , 

 

شهرداری تهران در روز عید سعید فطر اقدام به برگزاری مراسم جشن در پارک ها و فرهنگسراهای مختلف تهران کرد که البته مانند همیشه با حاشیه های فراوانی روبرو بود.

 

اگه می خواید بفهمید چه خبر بوده؟!؟! حتما ادامه مطلب را ببینید...




برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  , 

متن خبر در ادامه مطلب...




برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  , 

 

بر روی ادامه مطلب کلیک کنید...




برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  , 

 

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در خطبه‌هاي نماز عيد سعيد فطر تاكيد كردند:
پرهيز از اختلاف و كدورت و احساس کار و نشاط نیاز امروز کشور است

 

بقیه خبر در ادامه مطلب...




برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  , 

آیه الله احمد علم الهدی: مگر اینجا هالیوود است؟

حتما ادامه مطلب را ببینید...




برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  , 

برای خواندن متن بسیار بسیار قشنگ این لالایی و ترجمه فارسی آن به ادامه مطلب بروید...

 




برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  , 

ماجرای20 مرگ عجیب در ادامه مطلب!!




برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  , 


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد